De drie plannen van ASS

Plan 1: ASS International

Het bedrijf is ambitieus en probeert zich op markten buiten Europa te richten.

Het is slim dat het bedrijf partners zoekt in het buitenland, waarmee samen kan worden gewerkt om het eigen product te introduceren en te verkopen aan de landen waar er kansen liggen. Mocht het met de partner lukken om de kaartverkoopsystemen voor het WK voetbal in 2018 te realiseren, kan het bedrijf mogelijk een hele grote stap vooruit maken. Zonder een partner is het erg moeilijk om investering te doen naar dit plan, aangezien het bedrijf niet voldoende financiele middelen heeft om dit te kunnen realiseren. 

 

 

Plan 1: ASS Paycore

Dit plan is een goed initiatief, aangezien het bedrijf inspeelt op gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. De vraag is alleen of grote web shops willen betalen voor een dergelijk systeem. Er zijn op dit moment al behoorlijk veel bedrijven die web shops dergelijke systemen aanbieden. Het product zal goed moeten worden gepromoot wil het een kans maken tegen grote bedrijven als PayPal.  

 

Plan 1: ASS Wireless Ticketing

Een wireless ticket zal de processen drastisch kunnen versnellen bij grote evenementen. Het bedrijf heeft op dit gebied nog geen grote concurrentie en er zijn ook geen concurrenten die voorlopen op de plannen die ASS in gedachte heeft. Mocht het product betrouwbaarder kunnen worden gemaakt, kan het in de toekomst een succesvolle business unit worden. Hiervoor zal er nog wel flink moeten worden geïnvesteerd, om progressie te maken. Gezien de dalende solvabiliteit van het bedrijf is dit plan moeilijk te realiseren.